Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 375
візитів сьогодні: 1
візитів всього: 115739
Прогноз погоди
08.08.2016 - Про оренду комунального майна та внесення змін в рішення міськвиконкому
УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
 
від _________ № ______
      м. Житомир
 
Про оренду комунального майна та
внесення змін в рішення міськвиконкому
 
З метою раціонального використання комунальної власності  м. Житомира, розглянувши звернення фізичних, юридичних осіб про оренду комунального майна та рекомендації комісії у справах використання нежилих приміщень комунальної власності міста, відповідно до ст. 29 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, ст. 2, 4, 5, 6, 7, 9, 11, 17, 18, 19, 22 Закону України “Про оренду державного та комунального майна”, Положення про оренду, методику розрахунку та порядок використання плати за оренду майна комунальної власності територіальної громади м. Житомира, затвердженого рішенням Житомирської міської ради від 30.08.2012 № 429 зі змінами та доповненнями, виконавчий комітет міської ради
 
ВИРІШИВ:
 
1. Надати дозвіл на укладання договорів оренди з відповідною орендною платою за 1 кв.м без ПДВ за базовий місяць розрахунку терміном на два роки одинадцять місяців:
1.1. Фізичній особі – підприємцю Шубалому О.Б. нежитлових приміщень  площею 305 кв.м за адресою вул. Перемоги, 54 для побутового обслуговування населення з орендною платою 13 грн. 98 коп.
1.2. Фізичній особі – підприємцю Рудик Н.П. нежитлових приміщень  площею 143,7 кв.м за адресою вул. Пушкінська, 56 для використання під підсобні приміщення з орендною платою 16 грн. 76 коп.
1.3. Фізичній особі – підприємцю Сєрих О.П. нежитлових приміщень  площею 86,9 кв.м за адресою вул. Вокзальна, 6 для розміщення офісу з орендною платою 33 грн. 40 коп.
 
2.  Орендар зобов’язаний погодити з департаментом містобудування    та земельних відносин міської ради  розміщення реклами та  інформаційних вивісок,  до початку здійснення діяльності привести орендоване приміщення у відповідність до містобудівних, санітарно-гігієнічних та протипожежних вимог, визначених відповідною документацією, застрахувати орендоване приміщення в день підписання договору оренди.
 
3. Комунальному підприємству “Агентство з управління майном” Житомирської міської ради укласти договори оренди з орендарями на термін, вказаний в пункту 1. У разі не укладання орендарем договору оренди упродовж 15 днів дозвіл на укладання договору оренди втрачає чинність.
 
4. Керівникам комунальних підприємств та установ підписати акти приймання-передачі орендованого майна з орендарями у день укладання договорів оренди та укласти договори про відшкодування експлуатаційних витрат.
 
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом обов’язків.
 
 
 
Міський голова                                                                           С.І. Сухомлин
 


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове