Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 255
візитів сьогодні: 7
візитів всього: 55393
Прогноз погоди
Перелік документів для реєстрації ОСББ в управлінні праці та соціального захисту населення
  1. Статут об’єднання.
  2. Довідка з єдиного  державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ).
  3. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи).
  4. Рішення міської влади про про зняття з балансу будинку об’єднання.
  5. Акт приймання-передачі житлового комплексу з балансу на баланс.
  6. Витяг з протоколу загальних зборів щодо затвердження внеску з обслуговування будинку та прибудинкової території.
  7. Розрахунок внеску (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 №869).
  8. Лист на управління з проханням проводити відшкодування за надані пільги та нарахування субсидій.


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове