Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 57
візитів сьогодні: 5519
візитів всього: 464640
Прогноз погоди
18.07.2016 - Про затвердження графіка прийому юридичних та фізичних осіб в Центрі надання адміністративних послуг міської ради
УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
 
РІШЕННЯ
 
  від ____________  №______
          м. Житомир
 
Про затвердження графіка прийому юридичних
та фізичних осіб в Центрі надання
адміністративних послуг міської ради
 
         На виконання вимог Закону України «Про адміністративні послуги», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», з метою забезпечення практичної реалізації прав громадян на звернення до органів місцевого самоврядування та удосконалення системи надання адміністративних послуг населенню та суб'єктам господарювання міста Житомира, ст.22 Закону України «Про звернення громадян», ст.ст. 27-34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення міської ради від 30.05.2013 № 545 «Про затвердження Положення та Регламенту Центру надання адміністративних послуг міської ради» виконавчий комітет міської ради
 
ВИРІШИВ: 
 
1. Встановити графік роботи Центру надання адміністративних послуг міської ради в понеділок, середу, четвер – з 9.00 до 18.00, вівторок – з 9.00 до 20.00; п’ятницю – з 9.00 до 18.00 (прийом документів: з 9.00 до 17.00).
 
2. Прийом суб’єктів звернень адміністраторами в суботу з 8.00 до 15.00 здійснюється шляхом їх залучення до роботи у вихідний день у порядку, встановленому чинним законодавством  України.
 
3. Начальнику Центру надання адміністративних послуг міської ради щомісяця визначати графік роботи працівників центру.
 
4. Затвердити графік прийому юридичних та фізичних осіб в Центрі надання адміністративних послуг міської ради уповноваженими представниками суб’єктів надання адміністративних послуг згідно з додатком.
 
5. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету міської ради від 01.03.2016 № 136 «Про затвердження графіка прийому юридичних та фізичних осіб в Центрі надання адміністративних послуг міської ради».
 
6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом обов’язків.
 
 
Міський голова                                                                                С.І. Сухомлин
 


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове