Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 486
візитів сьогодні: 15
візитів всього: 50742
Прогноз погоди
П’ять відповідей з проблематики транспорту в Житомирі
19 квітня 2017 року 22:23

Якісні послуги перевезень, міські комфортабельні автобуси та електронний квиток – це мрія чи реальність? Про те, як вирішити проблему підвищення тарифів, уникнути  транспортного колапсу та підвищити рівень сервісу громадських перевезень в Житомирі розмовляли із заступником Житомирського міського голови Дмитром Ткачуком.

Пане Дмитре, розкажіть, які зміни чекають на житомирян у сфері громадського транспорту?

Шлях розвитку комунального транспорту сьогодні є пріоритетним для міської влади. Ми чітко розуміємо, що всі райони міста ми не можемо забезпечити тролейбусами, тому розглядаємо можливість закупити міські автобуси.

Для того, щоб сполучити всі мікрорайони міста та пов’язати їх в єдину мережу комунального транспорту, нам необхідно сто додаткових одиниць техніки. Ми визначили 14 потенційних маршрутів, які дозволять забезпечити транспортом ті частини міста, де немає комунального.

 

Про які суми  йде мова?

Для бюджету міста то є доволі великі цифри. Один автобус коштуватиме місту понад 3 млн грн, 20 автобусів близько – 62 млн грн. Тому ми розглядаємо варіант часткових закупок таких автобусів вподовж двох років, 2017 та 2018, по 20 одиниць, щоб закрити першочергову потребу та поступово рухатися в програмі нарощення комунального автопарку.

 

Чим зумовлено таке рішення?

Сьогодні ми маємо незадовільний стан послуг пасажирських перевезень та низький рівень сервісу. Економіка штовхає до підвищення цін, приватні перевізники наполягають на підвищенні тарифів. Ситуація, коли перевізники домінують на ринку, займають 2/3 всіх перевезень та страйками намагаються диктувати місту свої умови, є неприйнятною. Тому, щоб у майбутньому не виникало таких ситуацій, місто повинно нарощувати свої сласні потужності.

Саме за таких умов питання про підвищення тарифів на перевезення пасажирів буде стояти по-іншому.

 

Як зміниться ситуація в місті?

Ми плануємо змінити схему маршрутів. Можемо зробити більш короткі маршрути, які будуть в єдиній сітці, а це дасть можливість забезпечити їх меншою кількістю транспорту. Рівномірний розподіл техніки в залежності від потреб пасажирів дасть можливість оптимізувати кількість громадського транспорту. Необхідність у двох сотнях маршруток на вулицях міста зникне. Сто великих комфортних автобусів замінить двісті маленьких маршруток.

 

Коли зможемо побачити результати роботи?

Зараз ми проходимо депутатські комісії, презентуємо проект та плануємо внести зміни в цільові програми. Якщо депутатський корпус підтримає рішення, то перші міські автобуси можуть з’явитися восени цього року. Після виділення коштів, будемо оголошувати тендер для придбання транспорту.

Якщо проект буде успішним, ми плануємо не відтягувати, а на початку 2018 року закупити другу партію автобусів.

 

Завтра, 20 квітня, на позачерговій сесії Житомирської міської ради депутати мають розглянути питання про виділення 62 мільйонів гривень на закупівлю 20 низькополих автобусів.

Нагадаємо, що 17 березня виконавчий комітет Житомирської міської ради не підняв ціни на проїзд у маршрутних таксі. Вартість проїзду у маршрутках залишається 3 гривні. Після цього приватні перевізники Житомира погрожували вийти на страйк



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове