Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 42
візитів сьогодні: 5521
візитів всього: 464661
Прогноз погоди
Органам місцевого самоврядування передано повноваження з надання відповідних адміністративних послуг
5 квітня 2016 року 11:29

З 4 квітня 2016 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру» розпочало свою роботу управління ведення реєстру територіальної громади Житомирської міської ради. Управління буде здійснювати функції у сфері реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування(раніше дану роботу виконували  Корольовський та Богунський паспортні столи).

Документи для здійснення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування особа може доручити в установленому законодавством порядку подати заяву про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання відповідній посадовій особі виконавців послуг з управління (утримання) багатоквартирного будинку (гуртожитку), об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельного кооперативу, управителю багатоквартирного будинку за місцем її проживання. Приватний сектор може звертатися в ЦНАП за адресою: м. Житомир, вул. Михайлівська, 4 та за тел. 47-06-15; 47-46-69; 47-46-68

Управління ведення реєстру територіальної громади Житомирської міської ради знаходиться за адресою майдан ім. С.П. Корольова, 4/2.



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове