Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 22
візитів сьогодні: 5527
візитів всього: 465091
Прогноз погоди
Любов Цимбалюк провела виїзний прийом громадян
4 вересня 2015 року 09:49
3 вересня 2015 року в.о.міського голови Любов Цимбалюк провела виїзний прийом громадян з особистих питань у приміщенні КВЖРЕП №1, що у мікрорайоні Мальованка міста Житомира.
 
Прийом проводився в порядку черги. 31 мешканець мікрорайону звернулися на особистий прийом до в.о.міського голови. У своїх зверненнях житомиряни підняли понад 100 питань, 20 з них вирішено відразу.
 
Як зазначила начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян міської ради Світлана Гайова, це найбільший за кількістю піднятих питань особистий прийом громадян у поточному році.
 
У своїх зверненнях житомиряни підняли такі питання: ремонт покрівель будинків, асфальтування доріг, утеплення приміщень, облаштування дитячих майданчиків у дворах багатоповерхівок, відновлення руху тролейбуса маршруту №9, встановлення лічильників тепла у квартирах, забезпечення водопостачання та інші.
 
Багато скарг було від громадян щодо нарахування КП «Житомирводоканал» за водопостачання у будинках, де є лічильники, а у квартирах лічильники обліку водопостачання відсутні. Любов Цимбалюк доручила керівництву водоканалу терміново дати роз’яснення щодо нарахувань у платіжках, провести у квартирах, де є нарікання від споживачів, актування щодо  кількості фактично проживаючих у квартирі і т.д.
 
Мешканці будинку по вул. Старочуднівській, 12/77, скаржилися на відсутність води у квартирах верхніх поверхів. «Не можуть люди сьогодні, у 21 столітті, у багатоповерхівках жити без води. Вже завтра до кінця дня у будинку має бути запущена насосна станція і мешканцям верхніх поверхів подана вода, яку вони чекають роками», - доручила Любов Цимбалюк КП «Житомирводоканал» і КП «ВЖРЕП№1» та пообіцяла особисто перевірити виконання завдання.
 
На більшість звернень в.о.міського голови дала роз’яснення безпосередньо під час прийому, по решті – визначила відповідальних щодо їх розгляду та встановила терміни виконання доручень.
 
Управління по зв’язках з громадськістю міської ради


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове