Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 31
візитів сьогодні: 5593
візитів всього: 492638
Прогноз погоди
Питання громадян, які звертаються до виконавчого комітету міської ради вирішуються
6 березня 2013 року 14:57

Начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян міської ради Гайова С.М. відзначила, що за 2012 рік до Житомирської міської ради та її виконавчого комітету надійшло 13 861 звернень від громадян, що майже на 3 тис. звернень менше у порівнянні з 2011 роком.  Це стало можливим завдяки покращеній системі управління та посиленій системі контролю за виконавською дисципліною у всіх виконавчих органах міської ради та завдяки чітко організованій роботі зі зверненнями громадян як при особистому прийомі, так і в телефонному режимі, коли заявник отримує інформацію по схемі – сьогодні на сьогодні.

Для громадян створено всі зручності при оформленні звернень. У кім. 101 є зручні столи для написання заяв, оформлені стенди зі зразками заяв, з інформацією згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації», актуальною інформацією для громадян, встановлено інформатик, який дає можливість вільного доступу до сайту міської ради, а також внутрішній телефон, за яким громадяни можуть зв’язатися з управліннями та службами міськвиконкому. Враховуючи вік та психоемоційний стан заявників, працівники відділу, володіючи знаннями та навичками чітко та тактовно особисто проконсультували більше 24 тис. громадян. Консультації також надавалися у телефонному режимі – 7 тис.  

У 2012 році проведено попередню співбесіду та записано на особистий прийом до керівництва міста близько 1,5 тис. осіб. Підготовлено та організовано прийом бл. 1 тис. громадян через те, що частина питань вирішилася на стадії підготовки питання.

Як зазначив міський голова Володимир Дебой, впродовж останніх 5 років прослідковується чітка тенденція до зменшення звернень громадян останніх два роки, що є позитивним наслідком проведеної виконавчим комітетом. Так, у 2008 році до міськвиконкому надійшло 16 088 звернень, у 2009 – 17 300, у виборний 2010 рік – майже 23 тис. , і вже у наступний виборний 2012 рік – 13 861. Таке зменшення вказує на реальну організаційну роботу проведену зокрема і відділом по роботі зі зверненнями громадян роботи. «Громадянам, які звертаються необхідно давати чітку відповідь, а не заставляти її двічі-тричі розмитими відповідями звертатися на прийом знову».

Серед порушених громадянами питань найбільшу кількість – 23% склали питання житлово-комунальної сфери, 15% - питання земельних відносин, 9,8% - сім’ї, дітей та молоді, соціального захисту – 8,5%, будівництва - 5,8%.

У 2012 році до міськвиконкому надійшло 183 інформаційні запити. За рейтингом відкритості та прозорості органів місцевого самоврядування Житомирська міська рада вже другий рік поспіль займає 2 місце в Україні за результатами реагування на виконання інформаційних запитів.

Начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян міської ради Світлана Гайова відзначила, що у 2012 році у порівнянні з попереднім роком відбулося значне зменшення кількості звернень громадян з питань соціального захисту населення, індивідуального житлового будівництва, надання житла, підприємництва, охорони здоров’я.

 

Незначне збільшення звернень відзначено з питань землекористування, експлуатації та ремонту державного та загального житлового фонду, ремонту доріг. Тобто зменшення звернень викликано оперативним реагуванням на них та якісним виконанням питань, зазначених у заявах.

Кількість повторних звернень громадян зменшилася удвічі у порівнянні з 2011 роком. Переважна більшість цих заявників – це представники пільгових категорій населення, які свої звернення адресують до всіх організацій вищого рівня. На даний час вирішити їх питання неможливо з об’єктивних причин, як от при відсутності вільного житла або тільки у судовому порядку. Кількість подяк від громадян у 2012 році дещо збільшилася, їх отримано 68.

 Колективні заяви склали 9% всіх звернень і підписали їх 24 тис. осіб. Значна кількість колективних заявників задоволена вирішенням питань. Наприклад, за зверненням мешканців будинків по вулиці Гречка, 17 та Офіцерська, 12 розпочаті роботи з реконструкції м’яких покрівель за рахунок державного фонду розвитку, що спрямовані місту завдяки плідній співпраці міського голови з керівництвом області. За зверненнями щодо роботи ліфтів, було проведено експертну оцінку 120 ліфтів та продовжено термін експлуатації 134 ліфтам, що відпрацювали більше 25 років. Особливої уваги заслуговує те, що на спільному засіданні представників ліфтових організацій міст України у Мінрегіонбуді було високо оцінено роботу міського голови та представлено Житомир, як одне з найкращих міст України і може слугувати зразком для перейняття досвіду. Для вирішення деяких складних питань було достатньо декількох спільних засідань тимчасово створеної комісії, яку очолив міський голова.  Так було вирішено питання підтоплення будинків, зливової мережі.

На колективне звернення мешканців з вулиці Северина Наливайка для водопровідної мережі з міського бюджету було виділено 250 тис. грн., що стало позитивним досвідом співпраці влади і громади та вирішення питань на умовах співфінансування.

Більшість заявників належить до найменш захищених категорій населення – 23% - це інваліди, учасники війни, одинокі матері, пенсіонери. Більше звертаються до виконавчого комітету жінки - 62%, менше - чоловіки - 38%.

 

Управління по звязках з громадськістю



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare