Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 31
візитів сьогодні: 5521
візитів всього: 464679
Прогноз погоди
Ліфтове господарство міста Житомира та переваги карткової системи ліфтів
1 грудня 2011 року 09:26

 Карткова система ліфтів чи ні — вирішують мешканці будинку

«Ліфтове господарство міста Житомира та переваги карткової системи ліфтів» - з такою темою виступила 30 листопада 2011 року у прямому ефірі ТРК «Союз-ТВ» начальник управління житлового господарства міської ради Світлана Півоварова.

С.Півоварова поінформувала, що у житловому фонді міста Житомира нараховується 997 ліфтів, що встановлені у будинках комунальної власності, ЖБК, ОСББ та будинках відомчої належності.

У Житомирі технічне обслуговування та ремонт ліфтів забезпечують три спеціалізовані організації: ПБМП «Спецреммонтаж», ПБВП «Магніт» та ПСП «Вертикаль».

На неодноразові звернення слухачів, Світлана Іванівна пояснила, що запроваджувати карткову чи безкарткову систему — вирішують мешканці будинку. Саме вони (на загальних зборах мешканців будинку)  визначають, як буде фінансуватися поточний ремонт та аварійне обслуговування ліфтів — карткова система, коли у вартість картки закладені кошти на обслуговування ліфтів, або безкарткова — тоді ця суму закладається в обслуговування житла (так звану “квартплату”).

На прикладі це виглядає так:

  • Сім'я із 2 чоловік проживає у будинку із картковою системою ліфтів і сплачує  квартплату у розмірі 66,5 грн.
  • Якщо мешканці будинку вирішать відмовитися від карткової системи -  для тієї ж сім'ї квартплата становитиме 78,9 грн. (кошти на ремонт будинку закладаються у тариф утримання житла). При цьому існує загроза зупинки ліфту, оскільки не всі мешканці будинку, які користуються ліфтом без картки, добросовісно сплачують квартплату, а значить, кошти на обслуговування ліфту поступають не в повному обсязі.

Порівняння витрат, що покладаються на мешканців житлових будинків з картковими ліфтами та без них, наведені в таблиці:

 

Тип квартири

 

Середня площа,

м.кв.

 

Утримання житла з ліфтами

(без карткової системи)

 

Утримання житла з ліфтами

(при картковій системі)

Всього, грн/місяць

Кількість

проживаючих

Всього, вартість

послуг, грн.

1-кімнатна 30,0 78,9 2 чол. 66,5
2-кімнатна 47,4 124,66 3 чол. 104,1
3-кімнатна 63,4 166,74 4 чол. 139,1

 

Окрім цих переваг карткової системи, інші учасники прямого ефіру — керівники спеціалізованих ліфтових організацій «Ліфтналадка» та «Магніт» Анатолій Гусак і Михайло Палій  розповіли про послуги, які виконуються за кошти, що сплачують мешканці, купуючи ліфтову карточку. Так,  щомісячно проводиться ревізія та регулювання механізмів і апаратів машинного приміщення, шахти та кабіни ліфта; за необхідністю – змащувальні роботи всіх механізмів ліфта; по мірі виходу з ладу – заміна окремих елементів лебідки, визивних апаратів, станцій керування та дверей шахти і кабіни; цілодобово – звільнення пасажирів, що застрягли, згідно заявок за телефоном 15-86 (багатоканальний зв'язок, до якого підключені всі ліфтові організації, що здійснюють технічне обслуговування ліфтів в м. Житомирі) та міського інформаційного центру 481-481.

У зв'язку з тим, що технічне обслуговування ліфтів здійснюють три спеціалізовані ліфтові підприємства, на ліфтах застосовується три види ліфтових карток:

ПБВП «Магніт» - картки червоного кольору
пров. 3-й Транзитний, 54, тел. 418528
ПБМП «Спецреммонтаж» - картки синього кольору
проїзд А.Тутковського, 15,тел. 33-59-21
  ПСП «Вертикаль» - картки чорного кольору
вул. Котовського, 16, тел. 42-04-6

 

Також керівники ліфтових організацій відзначили, що  із введенням карткової системи значно зменшилась кількість хуліганських дій і навмисних пошкоджень ліфтового обладнання. Разолм з тим, фіксуються випадки вандалізму, коли новеньке обладнання за декілька днів псується користувачами.

На звернення слухача щодо несправності картки, керівник ПБВП «Магніт» Михайло Палій наголосив, що кожна картка має гарантійний термін: 1 рік на картку та 3 місяці на заправку картку. Якщо гарантійний термін картки не закінчився, але вона з якихось причин не спрацьовує, власнику картки треба звернутися у спецпідприємство по обслуговуванню ліфта, де картка буде замінена на нову.

На сьогодні житомиряни користуються картками, розрахованими на 100 поїздок. У подальшому планується встановлення у кабінах ліфтів безконтактних карток (єдиних для всіх ліфтів міста). Окрім цього,  у ліфтовій кабіні буде встановлено табло, де користувач зможе наглядно відслідковувати залишок поїздок.
Управління по зв'язках з громадськістю міської ради



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове