Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 161
візитів сьогодні: 5559
візитів всього: 479527
Прогноз погоди
Положення про управління праці та соціального захисту населення Житомирської міської ради
    Положення
про управління праці та соціального захисту
населення Житомирської міської ради


. Управління праці та соціального захисту населення Житомирської
міської ради (далі – управління) є виконавчим органом міської ради у системі праці та соціального захисту населення, утворюється рішенням Житомирської міської ради, є їй підзвітним та підконтрольним, підпорядковується виконавчому комітету міської ради. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, печатку із зображенням Державного Герба України, штамп із своїм найменуванням і діє відповідно до чинного законодавства та цього Положення. Юридична адреса управління : майдан С.П.Корольова 4 / 2.

2. Управління є правонаступником відділу соціального захисту населення міської ради та являється головним розпорядником бюджетних коштів по усіх видах адресної грошової соціальної допомоги, на безоплатне харчування та поховання, а також інших коштів, спрямованих з державного та міського бюджету на соціальний захист населення.

3. Управління утримується за рахунок коштів міського бюджету, має рахунки в органах Державного казначейства.
Майно, що перебуває на балансі управління, є комунальною власністю та передано йому в користування на час виконання повноважень.

4. Положення про управління затверджується міською радою.
Ліквідація та реорганізація управління здійснюються міською радою відповідно до чинного законодавства. Управління підпорядковується міському голові та заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом обов’язків. Штатний розпис та структура управління затверджується розпорядженням міського голови.


5. Управління співпрацює з районними у місті управліннями праці та соціального захисту населення, узагальнює відомості в цілому по місту.

6. Основними завданнями управління є реалізація повноважень у сфері праці і соціального захисту населення, визначених Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні” та іншими законодавчими та нормативними актами України, аналіз соціально – економічних процесів, які відбуваються в місті, та на цій основі реалізація заходів по соціальній підтримці слабо захищених верств населення, враховуючи фінансово - матеріальні можливості.

7. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України законами України, постановами Верховної Ради України, указами Президента, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням.

8. Управління у своїй структурі має відділи : відділ соціального захисту населення, відділ соціально-трудових відносин, зайнятості населення та політики оплати праці, інші відділи.

9. Управління в процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими виконавчими органами міської ради, органами державної виконавчої влади, підприємствами, організаціями та установами всіх форм власності.

10. Управління відповідно до покладених на нього завдань :

10.1. Співпрацює з управліннями праці та соціального захисту населення районних у місті рад, отримуючи інформацію про правильність призначення і своєчасність виплати адресної грошової допомоги, субсидій та компенсаційних виплат, аналізує стан пенсійного забезпечення, визначає тенденції розвитку на основі статистичних показників, прогнозує соціально - економічні процеси, моделює проекти соціального захисту населення міста, вносить пропозиції щодо поєднання державної допомоги з можливостями місцевого бюджету.

10.2. Отримує звітні дані з управлінь праці та соціального захисту населення районних у місті рад, узагальнює інформацію по місту.

10.3. Готує оглядові листи, проекти, методичні рекомендації щодо поліпшення організації роботи районних у місті управлінь праці і соціального захисту населення в питаннях соціального захисту населення.

10.4. Здійснює комплекс заходів з питань удосконалення роботи спеціалістів управління, організовує підвищення їх кваліфікації.

10.5. Вносить пропозиції щодо створення автоматизованої обчислю-вально-інформаційної мережі.

10.6. Систематично інформує підприємства, установи та організації жителів міста про дотримання законодавства в питаннях соціального захисту.

10.7. Організовує проведення засідань міської координаційної ради з питань соціального захисту населення.

10.8. Планує потребу в коштах на відповідний бюджетний рік для фінансування державних та міських програм з питань праці та соціального захисту населення, готує та надає бюджетні запити.

10.9. Здійснює співпрацю з громадськими організаціями міста, координує їх роботу в питаннях соціального захисту населення.

10.10. Розглядає заяви і скарги громадян та звернення підприємств, організацій, що належать до компетенції управління, вживає необхідних заходів.

10.11. Готує та подає на затвердження міської ради цільові програми поліпшення стану безпеки і умов праці та виробничого середовища, програму зайнятості та заходів щодо соціальної захищеності різних груп населення від безробіття, організовує їх виконання; бере участь у розробленні цільових регіональних програм поліпшення стану безпеки і умов праці та виробничого середовища, зайнятості населення, що затверджуються міською радою. Організовує виконання зазначених програм.

10.12. Сприяє організації проведення оплачуваних громадських робіт для осіб, зареєстрованих як безробітні, а також учнівської та студентської молоді у вільний від занять час на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до комунальної власності, а також за договорами на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до інших форм власності.

10.13. Приймає участь у веденні колективних переговорів та укладенні територіальних тарифних угод, вирішенні колективних трудових спорів (конфліктів) щодо підприємств, установ та організацій, розташованих на території міста .

10.14. Реєструє колективні договори і угоди, здійснює контроль за їх виконанням .

10.15. Координує роботу по наданню підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності відомостей про наявність вільних робочих місць (посад); організовує інформування населення про потребу підприємств, установ та організацій усіх форм власності у працівниках.

10.16. Організовує бронювання в порядку, встановленому законом, на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності робочих місць, призначених для працевлаштування осіб, які відповідно до законодавства потребують соціального захисту і не спроможні конкурувати на ринку праці ; готує проекти рішень міськвиконкому про створення на підприємствах, в установах та організаціях спеціальних робочих місць для осіб з обмеженою працездатністю.

10.17. Здійснює аналіз та контроль стану розрахунків із виплати заробітної плати підприємствами, установами та організаціями міста незалежно від форми власності.

10.18. Організовує проведення засідань міської комісії з питань забезпечення своєчасної виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

10.19. Координує діяльність підприємств, установ та організацій усіх форм власності, спрямовану на удосконалення соціально – трудових відносин, оплату праці та забезпечення продуктивної зайнятості.

10.20. Забезпечує у межах своїх повноважень дотримання законодавства про оплату праці на підприємствах, організаціях, установах, вживає заходів щодо усунення порушень чинного законодавства.

10.21. Вносить пропозиції до програми соціально- економічного розвитку міста та області, бере участь у розробленні та здійсненні заходів, спрямованих на реалізацію довготермінової державної політики щодо розвитку трудового потенціалу, бере участь щодо розробки пропозицій по подоланню безробіття та створення нових робочих місць.

10.22. Взаємодіє з міським центром зайнятості з питань розробки територіальних програм зайнятості та заходів щодо соціального захисту населення.

10.23. Бере участь у реалізації вимог законодавства про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

10.24. Вирішує питання про надання адресної допомоги малозабезпеченим верстам населення, інвалідам, одиноким громадянам та тим, хто тимчасово потрапив у важкі життєві умови.

10.25. Організовує для малозабезпечених громадян міста безоплатне харчування, інші форми підтримки .

10.26. Розглядає питання про надання за рахунок місцевих бюджетів ритуальних послуг у зв’язку з похованням самотніх громадян, ветеранів війни та праці, інших категорій у випадках, передбачених законодавством.

10.27. Розглядає питання надання допомоги громадянам, які постраждали від стихійного лиха.

10.28. Здійснює інші повноваження відповідно до законодавства України.

11. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою відповідно до вимог Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування “. На посаду начальника призначається особа, яка має вищу освіту, стаж роботи у державній службі на керівних посадах не менш 3 років або стаж роботи на керівних посадах в інших сферах не менш 5 років.

12.Начальник управління :

12.1. Здійснює керівництво управлінням та координує діяльність районних управлінь праці і соціального захисту населення ;

12.2. Розподіляє обов’язки між заступниками начальника управління, розробляє положення про структурні підрозділи та функціональні обов’язки працівників управління, які затверджує заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

12.3. Вносить пропозиції міському голові щодо затвердження штатного розпису, кошторису управління, проведення його реорганізації відповідно до нормативних актів з цих питань .

12.4. Розпоряджається коштами управління в межах затвердженого кошторису, в тому числі передбачених на виконання функцій соціального захисту населення.

12.5. Здійснює загальне керівництво і контроль над підпорядкованими закладами .

12.6. Видає у межах своєї компетенції накази, розпорядження, організовує і контролює їх виконання .

12.7. В межах наданих повноважень укладає господарські договори та угоди, звертається до судових та правоохоронних органів, представляє управління у відносинах із іншими виконавчими органами міської ради, органами державної влади, підприємствами, установами та організаціями .

12.8. Несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань.

13. Управління має право :

13.1. Вивчати в межах своїх повноважень роботу районних у місті управлінь праці і соціального захисту населення та територіальних центрів соціального обслуговування інвалідів та одиноких непрацездатних громадян, підприємств, установ та організацій міста, незалежно від форм власності та відомчого підпорядкування, надавати їм обов’язкові для виконання вказівки щодо усунення виявлених порушень, а при необхідності – вносити до органів вищого рівня пропозиції про притягнення до відповідальності керівників та інших посадових осіб, винних у допущених порушеннях.

13.2. Одержувати від державних та статистичних органів міста, підприємств та організацій планові та статистичні матеріали з питань, що стосуються компетенції управління та його структурних підрозділів.

13.3. Вносити пропозиції міській раді та її виконавчому комітетові щодо вдосконалення роботи з дотримання законодавства про працю, охорону праці, надання усіх видів соціальної допомоги.

13.4. Залучати на договірних засадах підприємства, установи, організації, спеціалістів до участі в розв’язанні проблем удосконалення роботи управління та підпорядкованих підрозділів, в наданні консультацій та участі в проведенні експертизи програм і проектів, що розробляються, з питань законодавства про працю, соціального захисту населення.

13.5. Організовувати із залученням працівників інших підрозділів, громадських організацій благодійні акції, масові заходи.

13.6. Вносити пропозиції щодо відзначення активістів громадських організацій за активну участь в громадському житті міста, ветеранів війни і праці з нагоди ювілеїв.

13.7. Вивчати та узагальнювати стан дотримання законодавства щодо соціального захисту населення , контролювати діяльність підпорядкованих закладів.

14. Відповідальність за якісне та своєчасне виконання покладених цим Положенням завдань та функцій несе начальник управління.

15. Управління в своїй діяльності взаємодіє з постійними комісіями міської ради, депутатами міської ради, своєчасно надає необхідні матеріали.

16. Управління в своїй діяльності взаємодіє з іншими структурними підрозділами міської ради, Богунською та Корольовською районними радами, надає їм і отримує від них необхідні інформаційні матеріали, координуючи спільну діяльність.




Секретар міської ради А.З. Каленський



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare